IsmailaÄŸa Cemaati ne yapar?

IsmailaÄŸa Cemaati ne yapar?

İsmailaÄŸa, İsmailaÄŸa. Herkes bu iki kelimeyi konuÅŸuyor. Kimsenin hiç bir ÅŸeyden haberi yok. Belki hayatlarında bir kere olsun Fatih, ÇarÅŸamba’ya gitmemiÅŸler, ama yorum yapıyorlar. Ben yaÅŸadığım, senelerimi geçirdiÄŸim ve üzerimde büyük inkilaplara neden olan, bu cemaatten bahsetmek isterim. İsmailaÄŸa Cemaati, bir tarikat cemaatidir. Yani tarikat diye de bahsedebiliriz. Hangi tarikat bu? NakÅŸibendi Tarikati. Basının saçmaladığı gibi, Bediuzzaman Said Nursi, Süleyman Hilmi Tunahan veya Ali Haydar Efendi’nin deÄŸil, evliyalar evliyası, sahabelerden sonra ki en büyük bir kaç zattan biri olan ve kendisi aynı zamanda tabiin olan Hz. İmam Åžah-ı NakÅŸibendi Hazretleri’nin peygamberimiz (ASM)’dan alem-i manada ders alarak temelini oluÅŸturduÄŸu, NakÅŸibendi Tarikatı.

Bu tarikatın bir kaç kolu var. Hepimiz biliyoruz. Menzil, İskenderpaÅŸa vs. Mahmut Efendi Hazretleri de, bu tarikatın ÅŸeyhi. Ve ÅŸahıs üzerine kurulu olan, İsmailaÄŸa Cemaati’nin önderi ve başı. Çok mübarek bir insan. Dünya için zırnık meyli olmayan bir veli. Hatta, on sene evveline kadar bile, mezarı Edirnekapı Mezarlığı’nda açılmış hazır bulunan ve sadece mezar taşında, ölüm tarihindeki boÅŸ yeri doldurmayı arzulayan ve bekleyen bir zat-ı ÅŸerif. Basının gösterdiÄŸi ve söylediÄŸi gibi kin dolu bakışları, hayatı boyunca göstermeyen mübarek insan.

Peki cemaatin yaptıkları iş ne? Cemaate mensup insanlara ilim öğretilmesi. Hafız olabileceklerin hafız olması. Ve yetişkin insanların, her birinin ellerinde Sarf, Nahiv gibi Arabi kitaplarla, ilim tahsil etmesi. Böylece, hem dünyanın saçma sapan siyasetinden, pis işlerinden uzak olmalarının sağlanması. Hem de sahabe yaşantısını yaşamak.Bu insanları suçlu gibi göstermenin ne kadar büyük bir alçaklık olduğu açık.
Åžu da var. Türkiye’de hafızlık eÄŸitiminin resmen, ancak 15 yaşından sonra alınabilmesini gerekçe göstererek, gizli gizli hafız yetiÅŸtiriyorlar. Bunu artık herkes biliyor. Ancak, burada suç onların deÄŸil, devletin. İnsanlara zorla hiç bir ÅŸey yaptıramazsınız. Ben oÄŸlumu 5 yaşında veya 8 yaşında hafız yapmak istersem, yaptırırım. Buna kimse karışamaz. İlkokula giderken, hafızlığa da gönderebilirim. Bu, benim vatandaÅŸlık hakkım olmalı. Ayrıca, bu kaçak olarak hafızlık yaptırılan çocuklar, karanlık kapılar altında vs gibi devlet aleyhine yerlerde çalıştırılıyorlar gibi söylentiler ise baÅŸka bir iftira. Aslanlar gibi hafız yetiÅŸtiriyorlar. Sezer’in kulaklar çınlaya.
Bırakın da sekiz sene değil, onbir-oniki sene zorunlu eğitim olsun. Ancak, bize çocuklarımızı, imam hatip liselerine veya hafızlığa, kuran kurslarına gönderme hakkını tanıyın.
Bir kere de bizim metodumuzu uygulayın. Cumhuriyet’in metodları ve eÄŸitim anlayışı artık teslim olmuÅŸtur. Bugün, liselerdeki gençlerin %60′nın uyuÅŸturucuyu denediÄŸi, yapılan anketlerden ortada. Sezer Bey, meclis konuÅŸmasında böyle ÅŸeylere yer vermezken, irtica lafları etmiÅŸtir. Ancak, bu eÄŸitim yobazlığına deÄŸinmemiÅŸtir. Ben buna eÄŸitim yobazlığı derim. Çünkü, Türk eÄŸitim fakültelerinden çıkan hocalar, bu gençlerin bu ÅŸekilde yetiÅŸmelerine sebebiyet vermiÅŸlerdir.
Bırakın da, çocuklarımızı istediğimiz yerlere verelim. Bizim metodumuzun ne kadar sağlam olduğunu herkes biliyor. Bırakın da, iflas eden liselere alternatif olarak, aslanlar gibi günümüzün en çağdaş ilimlerini, en mükemmel bir şekilde verilbileceği, içerisinden vatana, millete, devlete yararlı, hizmet edecek, fedakar, milliyetperver, vatansever insanlarıın yetişebileceği imam hatip liseleri ve kuran kurslarındaki kısıtlamaları ortadan kaldırın.
Yeter, artık. Hem, isteklerimizi kısıtla. Hem de zorla sekiz yıllık eÄŸitim vergisi çıkar ve halktan zorla bu parayı gaspet. Allah, öbür tarafta bunu size sorarken, nasıl cevap vereceÄŸinizi merak ediyorum. He, laiklik var ya, din-devlet iÅŸleri ayrıdır. Bu nedenle, Allah sizden sormayacak. Bir Felsefe hocam vardı. İnançsızdı. Ahiret yoktur, demiÅŸti. Sınıftan bir arkadaşımız ayaÄŸa kalkıp cevap vermiÅŸti. “Gidince görürsünüz, olup olmadığını”, demiÅŸti. Ben de ÅŸimdi size söylüyorum. Gidince görürsünüz, Allah’ın size hesap sorup sormayacağını !
Neyse ki, o vergiler kalktı ortadan. Peki, kim neyi bekliyor artık. Hükümete gelenler bir icraat yapsın artık da, önümüz açılsın. Ayasofya açılsın, iflaha erelim !

IsmailaÄŸa Cemaati ne yapar? Benzer Haberleri


Site Map

Alaplı AŞAĞI DOĞANCILAR Köyü

Robert Owen

Samandağ CUMHURİYET Mahallesi

Seri Spike Vurma

Seri Spike Vurma

Ender Saraç enerji için meyan kökü şerbeti

İstanbul – Spor

İmaj Düzeltmek (!)

Yedinci Teravih – Mecidiyeköy Konyalı Cami

Milliyetçilik ve Irkçılık üzerine bir kaç lâkırdı!

Mehmet Kayalar

Rahat bırakın, İsmailağa cemaatini!

Saadettin Saran, yedinci radyosunu satın almış

Galatasaray Lisesi Öğretmenleri – 2009

Mesut Yılmaz’dan mektuplar

Sporcu, malum medya ve oruç

Alexa, en fazla trafiğe sahip web siteleri nasıl ölçüyor?

Doğu Türkistan ve Çin üzerine

Ramazan Bayramı geldi geçti, ama bu bayram nedir, anlamadık!

8A KADIKÖY – FİKİRTEPE – BATI ATAÅžEHİR Hattı Sefer Hareket Saatleri

Helikopterin İcadı


88 Cevap “IsmailaÄŸa Cemaati ne yapar?” Haberine

  1. 1 Mahmud Oct 27th, 2006 at 9:23 am

    Allah onlardan ve onlar gibi üç günlük dünya hayatını hiçe sayarak, ebedi olan dünya için, en önemlisi Allah Rızası için, Hak ve Hakikat için çalışanlardan razı olsun. Bizi ve bütün insanları bu çalışmada vazifelendirsin. Amin…

  2. 2 admin Oct 27th, 2006 at 9:36 am

    Amin. Temennilerinize katılıyorum. Ayrıca, Mahmut Efendi Hazretleri, hayatında ilk kez bugün bir gazete muhabirine demeç verdi. Bugünkü Zaman’da, mübarek Mahmut Efendi’nin demeçlerini herkesin okumasını tavsiye ederim.

  3. 3 Rashid Oct 27th, 2006 at 11:56 am

    Siz hem Turkiye Cumhuriyeti dusmanisizniz, hemde (en kotusu) dini kirletenlerdensiniz. Hepiniz cikar ve cehalet yuzunden bu isler ile mesgulsuznuz, ama sizin de uzun surmez bu haliniz… Yapay ”cemaatler” ve yapay (gercek ile alakasi olmayan) din anlayislariyla dine cok zararda bulundunuzu farkinda bile olmiyacak kadar cahil ve geri bir alemde yasiyorsunuz.

    Allah’in cemaatlere ihtiyci yok
    Hak Muslumanin da cemmate olmadigi gibi
    Din birdir
    Muhammed (s.a.v) de bir ve son peygamberdir

    Bizim dinde Katolik dinindeki gibi yuzlerce kutsal adam daha yok, bunlar bellidir ve yol da bellidir bu Hz. Muhammed’in getirdigi ve Allah’in emrettigi yoldur.

  4. 4 admin Oct 27th, 2006 at 1:18 pm

    Rashid bey, o, sizin düşünceniz…

    Ancak, 14 yüzyıl boyunca gelmiş geçmiş bütün veli insanların, (yaşar nuri gibi veliler değil, has be has evliyalar, 80 sene İslam uğrunda her şeyi feda etmiş insanla. Ayrıca, bunların arasında İmam-ı Rabbani, İmam-ı Gazali, Şah-ı Nakşibendi, Şah-ı Geylani gibi aklına hayaline sığmayacak şekilde alem-i manada terakkiyat kazanmış insanlar da var) cesedlerini sızlandırmaktan başka bir şeye yaramıyor.

    Ankara’da Hacı Bayram-ı Veli Camii varsa, oranın en büyük iki camiisinden biriyse, Hacı Bayram-ı Veli, bulunduÄŸu tarikat yolunda yapmış olduÄŸu hizmet, yetiÅŸtirmiÅŸ olduÄŸu insanlarla vardır.

    Allah’ın cemaate ve tarikata ihtiyacı yoktur. DediÄŸin doÄŸru. Ancak, bizim onlara ihtiyacımız var. Allah’ın senin ibadetine bile ihtiyacı yok. Ancak, sen ona ibade etmeye muhtaçsın

  5. 5 m.emin akpınar Sep 2nd, 2007 at 11:09 am

    ALLAH SİZİ BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN.ALLAH HEPİNİZDEN RAZI OLSUN

  6. 6 veysel Oct 4th, 2007 at 1:24 pm

    burası türkiye yani dini:İSLAM!biz kendimizi ne sanıyoruz da vasıtasız cennete girebileceÄŸimizi sanıyoruz!ÅŸuan başımıza taÅŸ yağıp helak olmuyorsak o evliyalar o cemaatteki pak insanlar hürmetine…neyin savaşını veriyoruz bilmem dinimiz aynı!bakın rasulu yaÅŸamak sadece o hayatta iken deil yok ikende yaÅŸamakla olur….yok bilmem kaç asır geçmiÅŸ hangi çaÄŸdayız gerileÅŸmeyin yahu ağızınızla söylüyosunuz son peygamber yani gelen hükümlaer son!ÅŸimdi bu devrimize göre yaÅŸam anlatan kitap mı bekleyeceÄŸiz!!!HZ MUHAMMED (S.A.V)AYAÄžININ TOZUYUZ…o kaç asır öncesinde ne yaÅŸadı ise aynısını yaÅŸayacağız!ÅŸalvar olsun sarık olsun cübbe olsun!!!bunları yapamıyorsakta konuÅŸup üzerimeze gadap çekmeyelim!ismailaÄŸa cemaatini bilmeden konuÅŸmayın bir cemaat ki peygamberiniz ardından tavissiz gidiyor neresi kötü?!ülkeyi mi dolandırıyolar hırsızlık mı yapıyolr!!!yahutta ahlaksızlık mı!bırakın insanları YAÅžAYAMIYOSANIZ YAÅžAYANLARI BIRAKIN!!!!

  7. 7 SecondSide Nov 18th, 2007 at 9:27 pm

    merhaba arkadaslar. oncelikle bunca tartışmaları bir kenara bırakıp hepimizin özünde müslüman olduÄŸunu kabul etmekle sözüme baÅŸlamak istiyorum. yapılan yorumları okudum da insanın kendini haklı çıkarma çabasından öteye geçemiyor. hepimiz Allah’ın kuluyuz. İnsanın kendine ve baÅŸkalarına zarar vermemesi halinde bütün tarikatlara saygım sonsuz. Bu tür ÅŸeyler mutlaka birçok insanımız için gerekli görülüp kurulmuÅŸtur. Ancak ahlak’ın özünü benimsemiÅŸ dini ve vicdani gereklerini yerine getiren her kulun da hakkına sövmek, onlarla ilgili yargılar oluÅŸturmak yapılan en büyük yanlış ve günahtır. Kendini baÅŸkasından ayırmak, doÄŸruyu her zaman kendinde görmek, kendini deÄŸiÅŸik sıfatlara bürümek, insanın kendisini küçük düşürmesinden baÅŸka biÅŸey deÄŸildir. Sizi Mevlana’nın bir sözüyle düşünmeye davet ediyor ve esenlikler diliyorum..

    “Gel, gel, ne olursan ol, yine gel… “Mevlana”

  8. 8 yasar Dec 24th, 2007 at 3:28 am

    s.a msn adresiniz varsa ,konusmak danismak istedigim bir mesele var.eklerseniz sevinirim.ismail aga konusunda. mesaj sitede yazilari yazan sahibinedir.vesselam

  9. 9 Ali Feb 18th, 2008 at 5:00 am

    Allah böyle güzel insanları başımızdan eksik etmesin yiyecek yemek,içecek su buluyorsak bu eli öpülesi zatların hürmetinedir.
    Şu raşid beyede bir iki çift lafım var Din birdir Peygamberde bir demiş sanki biz başka bir Din ve başka Peygamberlerden söz ediyoruz!
    Bu Tarikat dediğimiz şeyin Peygamberimize kadar dayandığını bilmiyor herhalde bu arkadaş Allahın cemaatlere ihtiyacı yokmuş Allahın namaz kılmamıza,oruç tutmamızada ihtiyacı yok yaparsan kendine yapmazsan yine kendine Hem Peygamberimiz bir çok hadisi şerifinde cemaatten ayrılmayın,cemaatten ayrılana ateş yapışır buyururuken sen nasıl oluyorda cemaate laf söyleyebiliyorsun..??
    İmamı Azamların,İmamı Rabbanilerin,Abdül Kadir-i Geylanilerinde Cemaatleri kendi müridleri ve talebeleri vardı ayrıca hepside Tarikat ehliydi bu büyük Alimler yanlış biliyoduda senmi doğru biliyorsun..?
    Ne kadar basit konuşuyorsunuz,ne kadar cahilce konuşuyorsunuz İslamdan bii habersiniz,bari konuşup kendinizi rezil etmeyin..

  10. 10 pesimist Feb 23rd, 2008 at 7:06 am

    Yiyecek içecek bulmamızı tüm bu zatlara borçluyuz diyorsunuz.Peki şu an dedelerimizin kim olduğunu biliyorsak kime borçluyuz.(ATATÜRK)

  11. 11 tuuba May 1st, 2008 at 5:38 am

    bizde bu mürşid ve cemaatler sayesinde ayakta durduğumuza inanan insanlarz allah efendi hz.lerine uzun ömürler ihsan eylesn

  12. 12 El Hakim-ül Belde-i Beylikdüzü Jun 4th, 2008 at 4:58 am

    Bak atatürk felan deyip durmayın çünkim atatürk deÄŸil Türk’ün atası bellidir
    Hz. Nuh (a.s) oğlu Yafes oğlu Kara Han oğlu Türk başkası değil ne yazıkki cahilliğinizden m.kemalden başkasını görmüyorsunuz onu diyorsunda kürşadı tonyukuku bilge kağanı yavuzu fatihi osman gaziyi melikşahı vs. niye saymıyorsun çünkü çocukluktan kafanıza sokulmuş m.kemal diye.
    Allah(c.c) İsmailağa cemaatinden ve onlar gibi temiz kalabilenlerden razı olsun Amin

  13. 13 EsEr Jun 4th, 2008 at 10:02 pm

    S.A.. ey insanoÄŸlu…sen bu dünya ya niçin geldin? bunu hiç düşündün mü? elhamdulillah hepimiz müslümanız.. nasıl suya, yemek yemeye veya nasıl ki diÄŸer dünyevi ÅŸeylere ihtiyacın varsa, sana yol gösteren , seni aydınlatan bir ÅŸeye veya birilerine de öyle ihtiyacın vardır.. bir ismail aÄŸa cemaati veya baÅŸka bir cemaat olsun fark etmez.. eÄŸer seni bu yolda aydınlatıyor, Allah’a yaklaÅŸtırmaya vesile oluyorsa pek fark etmiyor.. bende bir ismail aÄŸa cemaati talebesiyim.. ben burda bulduÄŸum huzuru, burda bulduÄŸum güzelliÄŸi asla hiç bir yerde bulamam.. dünyayı üzerime tapulasalar, ben o huzuru o güzelliÄŸi o deryayı bırakmam.. dünya iÅŸte naparsın bugün varız yarın yokuz.. peygamber efendimizin sünnetlerini eksiksiz yerine getiren ÅŸeyhim Mahmud Efendi’nin ayaklarına kurban olurum…ve aynı ÅŸekilde diÄŸer ÅŸeyhlerin ve alimlerin.. bırakın kavgayı, dünyevi iÅŸleri.. deminde dediÄŸim gibi; bugün varız yarın yokuz.. bırakın ÅŸimdi M.kemal!i veya bir baÅŸkasını.. Allah bizleri muaffak eylesin.. Allah bu yolda olanların yardımcısı olsun ve bu yolda olmayanları da tez zaman da doÄŸru yola çevirsin.. Allah’a emanet olun.. hadi S.A…

  14. 14 EsEr Jun 4th, 2008 at 10:05 pm

    ben bu cemaate katıldıktan sonra inanırmısınız bilmem ama artık dünyayı hiç umursamaz oldum.. paraymış evmiş malmış mülkmüş hiç umrumda değil.. olsa da olur olmasdada.. dünya pek umrumda değil artık.. ben o tarafı düşünüyorum.. nasıl hesap verecem.. sonum ne olacak.. artık hayalimde düşüncem de sadece bunlar varr.. Allah beni bütün müslüman alemini ve bütün insanlığı muaffak eylesin..

  15. 15 ibrahim Jun 29th, 2008 at 3:31 pm

    arkadaşlar bakınn ismailağa ceaatine çok baskı yapılıyor bilmiyorum nedenini ama unutmayalımki efendi hazretlerimiz(k.s.) bizim başımızda mevlam o nazlı ostu hurmetine hepimizi af etsin ayrıca boşuna atalarımız meyve veren ağaç taşlanır dememişler yanii bunuda böyle bilelim cemaatin içine girmeden bu cemaat hakkında kötü yorumlarda bulunmayalım

  16. 16 büşra Sep 1st, 2008 at 3:58 am

    s.a bence fazla söze gerek yok ismail aga bir numara kim ne derse desin allah bizi efendi hazretlerinin yolundan ayırmasın onuda başımzdan eksik etmesin hayat pınarlarından mevtalara inen damla hayat ver beldelere nurunla övün çarşamba

  17. 17 melike Sep 22nd, 2008 at 6:35 pm

    bende geçte olsa bu cemaatle tanıştığım için kendimi Allah’ın sevgili kullarından sayıyorum..gerçek anlamda kendilerinin fani dünyanın tüm pisliklerinden soyutlamaya çalışan bunu yaparken (kendine müslüman olmayan) yetiÅŸtirmeye çalıştıkları çocuklar,gençlerle gerçek anlamda cihad ediyorlar ve bence sevapların en büyüğünü kazanıyolar…ben 23 yaşında üni.mezunu biyerde çarÅŸaflı görsem cahil yobaz sanıp kafamı çeviren bi insanken bu cemaat sayesinde cahillerin en cahili olduÄŸumun farkına vardım…rabbim hepsinden razı olsun ilimlerini arttırsın ÅŸu ahır zamanda daha çok gence doÄŸru yolu göstermelerini ilim irfan sahibi yapmalarını nasip etsin..
    önyargılara sahipken ne kadar kibar kültürlü gerçek anlamda ilim sahibi olduklarına şahit oldum. günümüz gençliğiyle kıyaslanamaz şekilde gencecik kızların; vakar olgun kibar halleri tamamiyle aldıkları islam terbiyesi ve ilim sayesinde..
    beni anlattıklarıyla diil kendi yaÅŸantılarıyla etkilediler…hal dili söz dilinden daha etkilidir..inandığı gibi yaÅŸamayan yaÅŸadığı gibi inanmaya baÅŸlarmış…rabbim onlar gibi inandığı yolda gözünü karartıp yürümeyi herkese nasip etsin..

  18. 18 büşra Sep 23rd, 2008 at 2:07 pm

    slm corc bence ismail ağa çok gozel bi yer allah efendi hz başımızdan eksik etmesinnn hadi görüşmek üzre by

  19. 19 emine Oct 1st, 2008 at 12:04 pm

    İlahi Mustafa İsmet ki ismim
    Zuhuru Yanya’da oldu bu cismim
    Aman garket visal-i bahre resmim
    Bu resmim mahvolup Hakk’a gidelim
    Cemal-i bakemale seyredelim… ALLAH EFENDİ HZ. BAÅžIMIZDAN EKSİK ETMESIN… AMİN.

  20. 20 MUHAMMED FATİH Nov 6th, 2008 at 3:22 pm

    ŞEYHİME
    M ümkünmü övebilmem rabbimden inayetsin,
    A llahtan vazifeli timsali hidayetsin,
    H alife-i resulsun numune-i ahlaksın
    M iratı hakiktsin şuleyi velayetsin,
    U mmansız ulumün mutlak zülcenaheynsin,
    T ecelligahı nursun mazharı kurbiyetsin.

    E şin yoktur takvada zirvede müsamahan,
    F uyuzata gark olur bir an yüzüne bakan,
    E tmiş zatını bize rabbim lütfuyla ihsan,
    N imetin en yücesi sensin en büyük sultan,
    D ayanılmaz aşktan bu sevgin söyletti affet,
    İ hya kıl himmetinle sevinsin derviş rafet.

    Esselamüaleyküm ey ihvanların en güzelleri Allah(c.c) bizi mahmut efendi hazretlerinin (k.s) yolundan ayırmasın. bütün cemaatler vızır vızır çalışırken bizleri yatırmasın Amin.
    Sevgili abi ve ablalarım internette doaşırken bu sayfaya denk geldim. Küçüklüğümden beri bu cemaatin içerisindeyim. allah bize nasip etti böyle bir yola girdik O’na ne kadar şükretsem azdır. Ben cemaatin bursa kolunda ikizler camiinin yakınında intikal ediyorum İMAM HATİP öğrencisiyim . yaşımın küçüklüğüne ramen bizi yıkmak isteyen güçlerin olduÄŸunun farkındayım ne olur sizde bu oyuna alet olmayın bu gizli güçlerin oyununa gelmeyin ve allaha bol bol dua edin ki böyle güzel bir cemaat içerisinde bulunuyorsunuz.allah efendi hz.(k.s)ini başımızdan eksik etmesin Allaha emanet olun. esselamüaleyküm.

  21. 21 kadriye Dec 6th, 2008 at 2:09 pm

    s.a binanın temeli olmazsa çöker işte efendi babam ve onun gibiler olmazsa eminim bu çivisi çıkmış dünyada çöker.biz bize verilen nimetin kıymetini bilmiyoruz tıpkı hızır hocam ve bayram hocamın kıymetini bilmediğimiz gibi. efendi babam aramızdayken kıymet bilelim.altının kıymetini sarraf bilir.rabbim bizihem dünyada hem ahirette komşu eylesin amin.istemeyenler istediğine komşu olsun.müslüman kardeşlerim ne olur artık uyanalım yahudiler bizim gençliğimizi mahvediyor biz hala neyin kavgasını yapıyoruz bırakalım kavga etmeyide bize sunulan nimetin kıymetini bilelim bütün inanan kardeşlerimi en emin zata emenet ediyorum selam ve dua ile

  22. 22 yunus Jan 11th, 2009 at 11:17 am

    ALLAHismailağa cemetinden rezı olsun

  23. 23 ALİ Jan 24th, 2009 at 4:10 pm

    ahmet hocanın babası yıldız suyu çalıştırırken benden su gönderecem diyr çekler aldı koç banka sattı su göndermedi koç bank beni icraya verdi iflas ettim müdürü ismail izgü ve hamit alp biliyor hakkımı helal etmem yaptıkları resmen dolandırılıcık yusuf ünlü böyle bir adam

  24. 24 elif Jan 26th, 2009 at 12:19 pm

    s.a ben cemaate yetiÅŸen fakat ÅŸimdi uzak kalmama raÄŸmen bu gerçek olmayan dünyada ki tek dogru olan yerdir orası insan insan olmanın bu dünyada neden var oldugunun bilincine varır herÅŸey bambaÅŸkadır…duyuyorum etraftan yok terörist yetiÅŸtiriliyomuÅŸ yok insanlara zorlayarak ibadet ettiriliyormuÅŸ yok o yok bu soruyorum nerden biliosun orda yaÅŸayıpta çıktıgında bu cümleleri kulllanan bi yalancının olabilcegi fikrini düşünemiyorum bile bu nankörlükten baÅŸka hiç bi ÅŸey degildir…Dedim ya iÅŸte buyrun ben orda yetiÅŸtim ama ne ajan oldum ne terörist oldun nede biÅŸeye zorlandım bunların hiç birisi olmadım insan oldum ben neden bu dünyada var oldugumu ögrendim extradan bide hafız oldum çok şükür beni içlerine alıpsadece ALLAH RIZASI İÇİN katlandıkları için ayrıca borçluyum onlara onların hürmetine ayaktayız degerlerini bilelim bence…

  25. 25 mustafa Feb 6th, 2009 at 9:43 am

    ARKADAŞLAR EĞERKİ DÜNYA BU ZAMANA KADAR VAR OLDUYSA O DA ALLAH DOSTLARI SAYESİNDEDİR BEN KENDİN ZAMANIN GAVSÜLAZAMI SEYYİD ABDÜLBAKİ (MENZİL) CEMAATİNE BAĞLIYIM AMA BENİM İÇİN TÜM ALLAH DOSTLARININ YERİ AYNIDIR

  26. 26 halim_nice Feb 13th, 2009 at 6:21 am

    selamın aleyküm RABBİM efendi h.z. lerinden razı olsun inşallah ben eskiden içki kullanırdım ve bir gün bir kötü ortama katıldım sonra cok pişman oldum ve cuma namazına bile gidemedim utandım RABBİMİN HUZURUNA NASIL CIKARIM DİE DÜŞÜNDÜM ve inanın her şeyi düşündüm intaharı bile bir gün efendi hz. lerinin müridlerinden 2 kişi geldi sohbet etmek istediler ve konuştuk allah razı olsun inşallah sohbetlere cagırdılar ve şimdi 1 sene gecti namazımı kılıyorum ve mutluyum huzurluyum sohbetlere gdiyorum yani cemaatler olmasa ben o insanla tanışamıcaktım ve günaha batanlardan olcaktım ALLAH MUAFAZA cihadın ne oldugunu ögrendim inanın hayatınızı nerede ne şekilde ve nasıl gecirdigimizin hesabını soracak RABBİM oyüzden gelin affına sıgınalım

  27. 27 leyka Feb 13th, 2009 at 6:45 am

    selamların en güzelı üstadıma ve ihvan kardeşlerımın üzerıne olsun
    rabbım guzel allahım bızı bu cemaaten ayırmasın(amin)
    kıymetını bılmeyı ve bu yolda daim kılmakla bizi şereflendırsın
    sakın olakı işin aslını bılmeden kımse hakkında yorum yapmayın

  28. 28 can Feb 21st, 2009 at 4:05 am

    kolay gelsin çalışmalarınız harika ,gelecek zaferlerle dolu, cahilliÄŸin sırtına binip gitmek bu oluyor demek ki…………………….

  29. 29 mustafa Apr 24th, 2009 at 3:28 pm

    mustafa kıymet bilsek dinimizi
    bu hale getirmezdik
    ismail aga bize
    kaybettigimiz duyguları yeniden
    kazandıracak inşallah aklı olan
    akkıllı olsun
    efendi hazretlerimize intisap etsin yarın çok
    geç ola bilir

  30. 30 kıtmir May 2nd, 2009 at 10:38 am

    s.a imam şarani (k.s) Bir mirid Allah katında seçkin biri olmadıkca kamil bir üstad ile buluşmaz.Şayet o Allah teala katında seçkin biri olmasaydı Allah teala onu huzuruna ulaştıracak o kamil zatla buluşturmazdı..RABİMİZDEN HABİBİNİ GÖSTERMESİ İÇİN NİYAZDA BULUNDUK ODA DOSTU OLAN GAVSİ-SANİYİ BİZE GÖSTERDİ ONU BULDUK ELHAMDÜLİLLAH ( BU ALLAH DOSTLARIN KALPLERİ RABBÜL ELEMİNİN NAZARGAHIDIR RABBÜL ALEMİN DOSTU OLAN BU ZATLARI KALBİNE GİRE BİLSEK BU YETER BİZE (UMULURKİ RABBİMİZ BİZİ ORDA GÖRÜR)Ey mürid Mürşidine teslim ol ki selamette olasın ve bolca manevi menfaat elde edisin..

  31. 31 ORHAN ÖZTÜRK Jun 5th, 2009 at 9:15 am

    sizin gibi örümcek kafalı insanlar ne anlar ki laiklikten cumhuriyetten sizin içi önemli olan hafızlık deÄŸil mi diger iÅŸleri yapanlar namuzsuz bir siz namuzlusunuz….bu dünyada bir tek din iÅŸleri yok diÄŸer meslek gruplarıda var felsefeci de var hemÅŸirede var inananda var inanmayanda size ne ki bundan başı açık da var kapalı da var ister çırılçıplak dolaşırım ister giyinip herkes bir deÄŸildir olmamalıda ama sizin gibiler ne anlar ki bundan sizin için saç telinin görünüp görünmemesi daha önemli erkeÄŸin saçı nurdan deÄŸil mi onun görününce helal kadının ki haram bi siz doÄŸrusuz bu dünyada biz hep yanlışız en kısa zamanda iÅŸleriniz bozulurda anlarsınız nerede nerede yaÅŸadığınızı siz türkie cumhuriyetinde yaşıyorsunuz unutmayın sizin yaÅŸam tarzınız araplarda gidin defolup gidin oraya issanlarıda rahat bırakın

  32. 32 ORHAN ÖZTÜRK Jun 5th, 2009 at 6:38 pm

    neden sadece işinize gelen mesajları yayınlıyorsuzuz sadece sizi sizi öven mesjlaı yayınlıyorsuz

  33. 33 MBHB Jun 7th, 2009 at 3:46 pm

    Onları gördüğün zaman kalıpları hoşuna gider. Konuşurlarsa sözlerine kulak verirsin. Onlar sanki elbise giydirilmiş kereste gibidirler. Her kuvvetli sesi kendi aleyhlerine sanırlar. Onlar düşmandır, onlardan sakın! Allah onları kahretsin! Nasıl da (haktan) çevriliyorlar! SÜRE MÜNAFİKUN AYET:4

  34. 34 oktay Jun 17th, 2009 at 3:14 pm

    RABBİM M. KEMAL ATATÜRK’TEN RAZI OLSUN O Kİ KİBRİTİ İLK ATEÅžLEYEN 80 MİLYONUN DUALARIYLA 86 YILDIR CUMHURİYET GİBİ AYAKTA KARÅžINIZDA YIKAMAZLAR DAHA NİCE KELLELER ALINIR BU YOLDA YIKAMAZLAR not:peygamberimiz sav. olmasaydı ne ÅŸuanda biz buralardaydık ne o bedir’i ne o uhud’u ne o hendek’ i kazanırdık deÄŸil mi o zaman atatürk e de saygı duyun be kafirler o olmasa ÅŸuan ingiliz fransız tohumu olacaktık

  35. 35 DeÄŸerli doslar, Jun 21st, 2009 at 3:48 pm

    Bazı arkadaşlar kendilerini o kadar kaptırmışlarki , yedikleri ekmeğin içtikleri suyun bu zatlar vasıtasıyla kendilerine layık görüldüğünü söylüyorlarki bu Allaha küfretmekten başka bir şey değildir.Rızk ve nasip Allahtandır , o insanlara dilediği kadar zenginlik , dilediği kadar fakirlik verir.Her ikisinede şükretmek gerekir.Her yemekten sonra veya içtiğiniz bir bardak sudan sonra Allaha şükrediniz.Çünkü rızk Allahtandır.Ona hiç bir can müdahaale edemez.Mesela günahkar , zalim birisine de rızk verir bu yüce yaradanın yüceliğini , rızkın kendisine ait olduğunu ifade eder.Gelelim ikinci meseleye Allahü Tealanın karşısında kimin üstün kimin veli olduğu , kıyamet kopmadığı için , hesap gününün kurulmadığı için , belli değildir.Şu insan velidir , bu insan ermiştir diyemeyiz çünkü ona karar verecek olan Allahtır.Dünyada yaşayan insanların şu insan velidir , ermiştir demeleri tamamen kişisel görüşleri yansıtır.Belki senin veli dediğin insan sen görmeden geceleri büyük günahlar işliyor değilmi , sen göremessin ama her zaman her yerde olan yüce yaradan her şeyi görür işitir onçün hiç kimsenin amel defteri açılmadı kimin veli kimin şeytanın uşağı olup olmadığı belli değildir.Onçün birilerin arkasına düşüp Allaha şirk koşmayın.Eeeee bu adam namaz kılıyor , oruç tutuyor , zekat veriyor kesinlikle cennetlik ya kardeşim sen Allahmısında böyle konuşuyorsun.Değerli dostlar çok büyük günah.Bir arkadaş yukarda diyorki ben dünya hayatımdan elimi ayağımı çektim varım yoğum öbür dünya yokkkkk öyle yaşamak yok peygamber efendimiz böyle yaşayanları lanetlemiştir sakın !!!!!
    Bu dünyada eşşek gibi çalışacaksın , namzınıda kılacaksın , boğazda balığınıda yiyeceksin ama rakı içmeyeceksin.Başımıza bir sarık , sırtımıza cüppe , cemmatlere katılıp , bedava yaşamak bunlar büyük günahlardandır.Tarlada çalışacaksın , hayvan besleyeceksin , üretip insanlara faydalı olacaksın , ibadetinide aksatmayacaksın yani yaratılan mahlukata , hayvanlara , bitkiler bile faydalı olacaksın , ağaçları sulayacaksın buda bir ibadettir.Sokakta aç gezen köpeğe ekmek atacaksın bunlarda ibadettir ama cüppe ve sarıkla devamlı camide , tekkelerde vakit geçirirsen sen müslüman değilsin , sen yobazsın.Tarikatı Allahı bulmak için , ona ulaşmak için seçebilirsin ama hem dünya hayatı hem öbür dünya için çılışacaksın.
    Yazan:
    Şazeli Tarikatı erenlerinden , peygamber efendimiz soyundan ,
    A.Soylu
    Yönetici Notu: Kimin eren olup, kimin olmadığını Allah-u Teala Hz. bilir, sen deÄŸil…

  36. 36 Alper Jun 21st, 2009 at 5:03 pm

    Cemaat üyesi arkadaslar neden bosuna bu dünyada yasiyorsnuz anlamiyorum, bir plan yapin topluca atin kendinizi bogazdan asagi,zaten bu dünyayla iliskiniz yokmus,ayrica görüntü temizligide saglanmis olur..Intahardan dolayi ne günahiniz varsa ben üstleniyorum..

  37. 37 levent Jun 22nd, 2009 at 8:05 am

    Islam ne guzel bir dindir ki peygamberimizden baska herhangi bir lidere ihtiyac yoktur, 5 tane sarti vardir ve kelime-i sehadeti inanarak getiren herkes muslumandir.
    Simdi bu cemaatler, liderler nerden cikiyo anlamiyorum. Insanlar bir kula bu kadar nasil baglanabilirler, onu ilah yaparlar anlamiyorum.
    Aslinda cok basit: bu liderler cahil ve saf insanlarin din hakkindaki bilgisizliginden faydalanip, onlara cehennem korkusu asilayip, “dogru yola ancak sizi ben gotururum” hissini vererek kendisini takibini sagliyorlar. Ne mi kazaniyolar? Para degil belki ama saygi, hurmet, itibar, ve tabii yaninda dolayli olarak da maddi diger kazanclarda geliyordur.
    Kuran-i Kerim’i okuyun, biraz da dunya tarihi, insan bilimini okuyun, baska hic birseye ihtiyaciniz yok iyi bir kul olmak icin.
    Hic olmeyecek gibi dunya icin, yarin olecekmis gibi ahiret icin…
    Selametle

  38. 38 m.fatih Jun 22nd, 2009 at 8:13 am

    allahın selamı ve rahmeti elhamdülillah müslümanım diyen kimselerin üzerine olsun bu cemaatlerden ne isteniyor hala anlamış değilim onların amacı insanlara herhangi bi şekilde zarar vermek değilki ilk önce kendilerini allahın vaidettiği azaptan kurtarıp vadettiği cennete kavuşmak daha sonra diğer insanların kurtuluşuna vesile olmaktır. hiç bir şahıs veya cemaati ortamına girmeden tanımak mümkün değildir nice değişik amaçlarla cemaat içine girip doğru yola, huzura mutluluğa ve almadan verme gibi bir çok ahlakı hamide[güzel ahlak]ye kavuşmuştur vesselem.

  39. 39 abdullah bin naciuddin Jun 22nd, 2009 at 8:39 am

    Allah Birdir, yolu birdir, inananı kuldur, kulun, kuldan Allah önünde üstünlüğü yoktur, iyilik , doğruluk, ibadet, zor durumdakine yardım , her kula emirdir, sizlerin bu ışıklarınız ( hazretleriniz var ) ışığı olmayan bizler ( sadece Allahın birliğine inanan , sadece ona kulluk eden, Onun kitabı Kuran ı okuyan , Kuran ın neden indirildiğini, neden insanoğlu üzerinden aracıların kaldırıldığını ( lanetlendiğini )bilen , ( yahudi ravların, hıristiyan azizlerin, günah resetleyicilerin- ki bunlar şeytanın oyunuydu-bizim dinimize de veliler,hazretler, uçan ,konan , ruyalarda insanları kurtaran, depremleri bir üfürükle iten versiyonları olarak çıkacağı aşikardı.) insanlarız..Allah birdir, Ondan başka ilah yoktur..
    Bu aynadan yansıyan ışıklar her türlü pisliği, kötülemeyi , vebali, gavurluğu,cenabetliği üzerine attıkları insanların yaptığı cünup uçaklarla hacca giderler, nedense arabaları domuzoğlu domuz diye nitelendirdikleri
    alman mercedestir, yada siyonist ÅŸeytan uÅŸağı ABD nin cherokee jipleridir, haberleÅŸmede ise güneÅŸe tapan japon ve korelilerin cünup cep tellerini yanlarından hiç ayırmazlar.. Bir de çoÄŸu ömrü boyunca çalışmamıştır , yemeÄŸi nerden bulurlar, domatesi nerden bulurlar, tuvalet kağıdı bittikçe kendiliÄŸinden mi çoÄŸalır, hacca giderler uçak parası , bir üfürüklre mi ortaya çıkar, hiç mi hiçççç hesap vermezler ( KUL hakkı en önemli haklardan biri olmasına raÄŸmen ) …Allahın , ağırlıkları kulaklarımızdan , gönüllerimizden kaldırması, kilitlerimizi açması, yanlız ve yanlız ona inanmamızı saÄŸlaması için dua edelimm. Dönüş Allahadır…

  40. 40 Abdullah Jun 22nd, 2009 at 5:13 pm

    esselamualeyküm kıymetli kardeşlerim,efendimizin şuanki en büyük halifesi olan mahmut efendi hazretlerine laik birer mürid olmayı heimize mevlam nasip eylesin,amin

  41. 41 recep Jun 22nd, 2009 at 11:03 pm

    es selamü aleyküm ALLAH ın rahmeti bereketi selameti hak yolda yürüyenlerin üzerine olsun ben nur cemaatinden olmamama rağmen asla cemaat ayrımı yapmam bana göre ALLAH yolunda giden cemaatlerin hepsi haktır yani düşününki 4 yol var hangi yolda gidersen git aynı yere gidiyor bana göree cemattler böyledir.ama simdi insanlarımız iyice yobazlastıgı için onları tarikata sokmak cok güçtür o yüzden üstadımın bediüzzamanın dediği gibi devir imanı kurtarma devridir tarikatsız cennete giden çoktur fakat imansız cennete giden yoktur.selametle kalın kardeslerim.

  42. 42 m.fatih Jun 23rd, 2009 at 2:42 pm

    allahın rahmeti ve bereketi elhamddülillah müslümanım diyen kimselerin üzerine olsun

  43. 43 berdan Jun 24th, 2009 at 3:21 pm

    selam herkese ben öyle cok inancli biri degilim onu söyliyeyimde önce sonra merak ettigim birseyi sorucam burdaki cemaate giden bir cok insan cemaate gittikten sonra nasilda bu dünyanin (sahte) güzelliklerinden kendilerini mahrum biraktiklarini ve bunun nekadar güzel birsey oldugunu söylüyorlar bu dünyaya hic önem vermediklerini söylüyorlar bu nasil bi kafa anlamadim sonucta kendi inanclarina göre onlar burda sinanmaya gelmedilermi öyle kendi kabuguna cekilip ot gibi yasayip ölümünü bekliyorsan Allah bu dünyayi niye yaratti valla siz ne diyosaniz diyin bence cennette bu dünyada cehennemde bu dünyada sizin o hep hayalini ettiginiz cenneti bazilari(cok kücük bi azinlik) bu dünyada yasiyo ve milyonlarca insanin cehenneme gitmesine hic gerek yok onlar cehennemi zaten bu dünyada fazlasiyla yasiyorlar. tsk ederim bana bunlari yazma inkaninda bulundugunuz icin

  44. 44 x kiÅŸi Jun 25th, 2009 at 9:20 am

    biri bana yardımcı olabilirmi cemaata bağlı huzur evi biliyomusunun anadolu yakasında

  45. 45 ravza Jun 25th, 2009 at 6:25 pm

    öncelikle sunu söylemek istiyorum herkes hakliklikdan bahs ediyor veya baska cemaatlari kötülercesine konusmalar veya buna benzer seyler birakin birbirinize sizin bizim cemaat demekden
    acaba bunu düsündüyümüz kadar namazdaki tadili erkanlara dikkat ediyormuyuz
    hakiki müslüman onu bunu sunu diye yorumlar yürütmez üstüne düsen ferizalari yerine getirir ve hak yolu secer
    sectikden sonrada baska cemaatlerle ugrasmaz veya sacma sapan demez

  46. 46 muammer kansız Jun 30th, 2009 at 12:25 pm

    selamun aleyküm tümmüslüman kardeşlerim sonsuz şükür yaradan rabbi mize biz insan lara herşeyi vadeden yarabbim sen istesen gökleyeri bir eder sin hayatdenen şeyi ortadan kaldırır sın ama sen okadar mer hametlisin ki bunu bilmem bunu düşünür ken icim den alı yorum ama sıkın tıdan dehil bubir başka gözyaşı sen bizleri afeyle yarabbim kardeşlerim abilerim hepimiz bir şaeseriz rabbim biz lere her şeyi nasip etti ve biz unu uzmüyor muyuz sanı yor sunuz siz lere bi misal vere yim bir işyerin de bi yanlış yapmamak icin elimizden gele ni yapı yoruz

  47. 47 TAM BAĞIMSIZ VE TAM LAİK TÜRKİYE Jul 5th, 2009 at 8:59 am

    BU ÜLKE YÜCE TÜRK MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜN ÜLKESİ, BU DEVLET YÜCE TÜRK HÜKÜMDARI METAHANIN DEVLETI, SİZLER BOÅžA ÇABALIYORSUNUZ ÜLKE YIKILIR ÜLKÜ YIKILMAZ DEVLET AYAKTADIR METEHANDAN BU YANA SÜREGELİR,BEN SİZLERE ACIYORUM BİZ TÜRKLERİN LAİK VE TAM BAÄžIMSIZ ÜLKESİNİ YIKMAK GAYRETINDESNZ YA SONUNDA HÜSRANA UÄžRAYACAKSINIZ SİZN HASAN SABBAHDAN FARKINIZ YOKTURR AYNI ÅžEYLERI YİNELIYORSUNUZ FARKINA VARIN DOÄžRU YOL BU YOL SİZLER DİNİ KULLANARAK SİYASET YAPANLARSINIZ…”Aptallığın en büyük kanıtı, aynı ÅŸeyi defalarca yapıp farklı bir sonuç almayı ummaktır.”(MÜSLÜMANSANIZ YAYINLARSINIZ)

  48. 48 muslum Jul 12th, 2009 at 12:20 am

    mahmud hoca be seni ÅŸok seviyor. allah rezi ola bu cemeten. benim turkce az ama seviyor cok ismailaga.

  49. 49 CoLeXx Jul 16th, 2009 at 10:00 am

    SeLamün aLeyqüm ; MevLa yoLuna gidenLere yardımcı oLsun Saptırmak isteyenLere fırsat vermesin; DostLar ozeLlikLe inkarda inat eden arkadaşLara klzmayaLlm unutmayaLlm efendimiz A.V eßu Cehil`in kapslna 100 den fazLa sefer gitmiştir unutmayaLlmki Taif de hidayet ßuLurLar umuduyLa TeßLiğe gittiği insanLar kendisini taşLlyarak kovmuş kendisine GeLerek emret hepsini heLak edeyim emret şu dağl ßaşLarlna indireyim diyen CißriL e yapma umarlmki onLarln nesLinden takva sahipLeri çlkacaktlr ßuyurmuştur eğer ßizLer gercektan sünnet ehLi oLmak istiyorsak efendimizin yoLundan gitmek zorundayız ve eğer ßir teßLiğ yapacaksak (ßen iLmi dar ßir müsLüman oLarak) keLamdan cok haLimize ozen göstermeLiyiz :MevLa C.C. kaLpLerimizi hidayette daim ,kaLpLerine hidayet mumkun oLanLara derhaL hidayet Din-i iSLam-ı Mußin in ifLah oLmaz düşmanLarlnıl kahru perişan eyLesin

  50. 50 fatma Jul 21st, 2009 at 2:16 pm

    selamaleykum benım arkadaşım içkişi kumar baz kufur baz bır ınsandı ama namazla ılgısı fln bıle yok tu ama ısmail aga cematın den bır arakadışıyla tanışdık sonra cok degışti şimdi 5 vakıt namaz
    kılmaya başlatı işlerı yoluna gırdı kufur le alkası bıle yok
    allah tum ismail aga cematınden razı olsun allah yar ve yardımcıları olsun cubbelı ahmet hocamada allah uzun ömurler versın allaha ement olun

  51. 51 mustafa Aug 2nd, 2009 at 8:11 am

    selamün aleyküm cemati müslimin ihvanı din allahü tealaya hamdü senalar resülü muhammed mustafa s.a.v me ve ehli beytine ve sahabe i ikram efenlerimize sonsuz selatü selam olsun. mevla onlardan ayırmasın bizleri amin.meşayi kiram efendilerimize ve efendi babama ve pirimiz,üstadımız,mürşidimiz,gavsımız,resululahın yeryüzündeki halifesi,gözbebeği,allahın dostu,allame i cihan,hidayet rehberi,alimi amil ,mürşidi kamil,büyük insan,kutbul azam,kutbul aktap,sevgili üstadımız hacı mahmud efendi hzlerine selam olsun.allahü teala onu bizden bizi ondan ayırmasın amin.ismail ağa cemaati ne yapar, kuranı kerim okur,hadis ezberlerler,sünneti seniyye baglı,5 vakit namazını kılan,arapça okuyan mevlanın razı olduğu işleri yapan huzur ve muttluluk veren cemaattir.

  52. 52 osman karakaya Aug 5th, 2009 at 9:59 pm

    ALLAH (c.c) ismail ağa cemaatinden razı olsun kalplere huzur veren bir ortam içindeler o semte gittiğim zaman kendi,mi mekkede medinede zannediyorum ALLAH C.C ın rahmeti bereketi mağfireti hepimizin üzerine olsun ALLAH(c.c)a emanet olun

  53. 53 MALUP Aug 6th, 2009 at 6:23 pm

    arkadaÅŸlar,
    ismailaÄŸa cemaatine giremesemde yaptıklarınızı, öğrettiklerinizi gösteren ve eksik kaldığım konularda (ki her konuda eksik olduÄŸuma inanıyorum) yol gösterecek, danışacak ama ismailaÄŸa cemaatine ait bir site veya mail adresi veya telefon varmıdır.???? Hernekadar okumuÅŸ, çalışmış, aile olmuÅŸ biri olsamda çok cahil olduÄŸumu biliyorum. nefsimle ve ÅŸeytanla savaÅŸ vermeye çalışıyorum.ama maalesef onlar ÅŸuanda galip geliyor. bana bunlarla savaÅŸacak silah lazım. cephane ve cesaret lazım. (lütfen bu konuyla ilgili gereksiz kiÅŸiler yorumda bulunmasınlar. hitabım ismailaÄŸa cemaatinedir, cevap da o cemaatten olsun.sizler(cemaate inanmayanlar) yanıt vermeyin. inanıyorumki onlar size saygı duyuyorlar sizlerde onlara ve yaptıklarına saygı duyun. kırıcı ve iftiracı olmayın. unutmayın KUL HAKKI çok zor… )

  54. 54 Sibel Yıldız Aug 10th, 2009 at 8:42 am

    Allahım bu nasıl bir anlayıştır. Yok hocanız mana aleminde ders almışmış.Allah bize bir kitap göndermiş,kitabı anlayalım diye Allah resulünü göndermiş.3. bir kişiye ne gerek var.sonuçta oda bir kul.İlim öğretilmesi ayrı bir olay.ama nasıl olurda bir insandan medet umulur ,araya biri sokulur.Ben kesinlikle Allah Resulunun yapmadığı herşeye karşıyım.şunu da söylemeden geçemiyecem bu kadar mübarek insanlar olacak ve müslüman alemi bu durumda olacak Allah hepinize akıl fikir versin

  55. 55 rüçhan Aug 24th, 2009 at 7:37 pm

    gizli şirk nedir bilirsiniz!farkında olmadan!

  56. 56 Mukarrebun Aug 24th, 2009 at 10:28 pm

    Selamün Aleyküm..
    Allahü teala sevdiği kullarını büyük imtihanlara tabi tutar en çok sıkıntı çeken kullar Peygamberlerdir..
    Daha sonrada Evliyalar ve Dinine sadık olan kullar gelir onun için şu içinde bulunduğumuz zaman diliminde böyle mümtaz böyle bozulmamış olan insanlarla uğraşıldığına şaşırmayın bunların hepsi imtihandır..
    Bize düşen sabretmek ve imtihanı kazanmaktır…
    Allahü teala Efendi hazretlerini başımızdan eksik etmesin ömrüne ömür katsın amin…

  57. 57 ahmet Sep 7th, 2009 at 3:45 am

    arkadaşlar. bu yukarıdaki yazıyı kim yazdıysa çok ayıp etmiş. şunu söylemeliyim ki SÜLEYMAN HİLMİ TUNAHAN (ks) efendi hazretlerinin talebelerinin meşreb olarak nereye bağlı olduklarını bilmekksizin ithamda bulunmak ve meşrebsiz ilan etmek haksızlıktır. mahmut hocaefendin cemati de ihtiyatlı ve emelde sağlam din adamları yetiştirmektedir ancak bir mürşid-i kamili meşrebsiz saymak abestir. süleyman efendi de aslen nakşidir.

  58. 58 serhat Sep 22nd, 2009 at 2:32 pm

    esselamunaleyküm hak herkezin kullandığı bir kelimedir hakkım yendi ,hakkımıalamadım ,benim hakkım daha fazla olması alazımdı vs.bunlar hep dünyalık sözler ama biraz geniş düşünürsek ahireti de kapsıyor bu kelimeyi kullananlar demiyorlarki ALLAHIN bize verdiği nimetlerin hakkını nasıl vereceğiz sonra kendi hakları yendiğinde haktan hukuktan bahsediyorlar SONRA FELAKETLER GELDİĞİ ZAMAN mahvolduk diye çırpınıyorlar ama kimse kızmasın ben kimsenin üzülmesini istemem lafı cemaatlara getircem sanki işi gücü uğraşacak hiç bir şey kalmamış gibi şu cemaat böyle bu cemaat böyle atıp tutuyorlar onların ve bu cemaatin yolları aynı varacakları yer aynı ALLAHIM bütün hepsinden razı olsun cemaatlerle uğraşan bazı kişiler bunu okuyup ne demek istediğimi anlarlar inşallah

  59. 59 erman Sep 26th, 2009 at 3:44 pm

    ne cemaatleri yahu herkes ayrı teraneden çalıyor.önderimiz KURAN’DIR.

  60. 60 canozcan Sep 26th, 2009 at 4:30 pm

    ya bu tarikatçılar çok iyi birileri değil tamamen şeriyattan yanalar şeriyat yüzünden kadınlar hergün ölüyor kadınlar evlerinde bile çıkamıyorlar böyle şeriyat omaz olsun birdefasında bi sited video izlemiştim sanırım olay iranda yada suudi arabistanda geçiyordu cadedeni ortasında 100 kişiden fazla erkek toplanmış bir kadını dövüyor dövdükten sonra 3 tane 20 kglik taşalrı kafasına atıp öldürdüler nedn bunu yapmak istediklerini bilmiyorum ama gerçekten rezalet bişe izlerden tüylerim diken diken oldu ben seriyata karşıyımm

  61. 61 talih ozturk Sep 26th, 2009 at 9:12 pm

    bakin musluman kardeslerim. ben USA da yasiyan elhamdurullah musluman bi Turkum. burada o kadar cok din guruplari varki helebide hiristiyan tarikatlarini ve yontemlerini dinlerseniz insanin kanini donduruyor. Yuce Rabbimiz ne der Kurani kerimde Yahudi ve Hiristiyanlar icin. gazaba ugramis yolunu sasirmis, benim ayetlerimin yerlerini degistirmis,az bi gelir karsili onlari satmis,daha dogrusu insani Allau Talanin kitaplariyla kandirip yigma gumus altin dunya nimetlerine simsiki sarilmis olanlari cehennemlerinde yakacagini esoyler. ve der ki bu kitap KURAN da ardigin herseyi bulucaksin o Allahin kelamidir orada ne eksik nede fazla bilgi verilmistir.eger nimet buluyorsak affediliyorsak bu ne bi seyhin ne bi efendinin yuzundendir. bu sen ile Allah arasina kimsenin dahi giremiyecegi sana sah damarindan dahi yakin olan alip verdigin her nefesin karesini bilen Yuce Allahu Talla tarafindandir.Oku ayetel kursuyu Allahin izni olmadan kim sefat edebilir. nasil hukum verebiliriz bu seyhlerin efendilerin Allahin sefatine nahzar olduklarina. onlarda bi kul. yuce paygember oldukten sonra en yakin arkadasi ne demistir muslumanlara.kim HZ Muhammede inaiyorsa bilsin ki o bir insan Yuce Peygamberdi oldu. ama kim Allaha inaniyorsa o asla olmez.iste sana nimetlerini verecek yuce Allah. bu dinin bi kitabi var. orada ne varsa din Allahin dini odur ne fazla ne eksik.kendinizi kafasina sarik takip sakal birakip etrafina bi suru dalkavuklari toplayip kutsallastiran kisilere kaptirmayin. cennete yanlizca yuzunu Yuce Allahu Tallaya doner onun isteklerini yerine getirirsen gidersin. Yuce Allah yolumuzu sasirtanlardan korusun muslumanligi. elimizde degismeyen tek bi kitap KURAN varken bir suru musluman gurubu cikiyor. ya Incil Tevrat gibi insan hismina ugratilmis bi kitap olsaydi biz ne olurduk. her sarikli bi kuran uydururdu herhalde. hiristiyanlardan beter olurduk.

  62. 62 CaNReiSsofi Sep 26th, 2009 at 9:15 pm

    geri zekali sibel yildiz bu isler internette sorf yapmaya benzemiyor
    tabiyki bunu anlayamassin sen yasamayan kimse anlayamaz
    Tespitte hata olmaz farzul misal desemki sana al bu bardaktaki suyu ic ve tadini bana anlat hic bir zaman anlatamassin lakin ictigin zaman bir tat bir sefk duyuyorsun lakin cahillikten venefsininden sen o suyun tadinida anlatmaya kalkarsin neyse allah sana hidayet eylesin kardesim bir ornek daha sen annene ve babana neden tabiysin onlar olmassada nefes alamazmisiz yasayamazmisin ama onlar olmadan hayati ogrenemesin degilmi annene tabi olmassan belirli bir yasa kadar veya sureye kadar simdi bu pc nin basinda internette sorf yapamazdin degilmi ALLAH bilir kimlerin elinde nasil kulaniliyordun kardesim bu laflarima kizmayin herkezin duymak istedigi’ni degil sadece ve sadece gercekleri soylemek lazimdir senin duymak istedini sen yasar nuriden zekerya beyazdan duyarsin hosuna gider lakin rahmani seylerde kiziyorsan bilki bu kizginlik dogrudandir cunku sana yalan ve ALLAHU TEALANİN yasakladigi seylerden bahs etsem gulersin hosuna gider eylenirsin buda yasaklarin seytan tarafindan insanlara tatli gosterilmesiyle alakalidir tabi bu gibi seyleri convert veya bizim dilimizlen idrak edebilmen icin tez zaman git o ALLAH dostunun tekkesinde tovbe eyle veya dua iste kendin icin ALLAH sana hidayet eylesin kardesim..

  63. 63 MUSTAFA Oct 1st, 2009 at 9:26 am

    SİBEL AYNEN SANA KATILIYORUM. MÜBAREK KİTABIN İLK AYETİ : ALLAHIN ADIYLA OKU. DUY DEMİYOR, OKU DİYOR OKU..

  64. 64 konyalı Oct 10th, 2009 at 6:34 pm

    hepsi birer gül misali
    arı ile bal misali
    coÅŸkun akan sel misali
    NAKŞİBENDİ dervişleri

    zamanı bir fırsat bilir
    ömrünü hak yola verir
    boş şeylerden yüz çevirir
    NAKŞİBENDİ dervişleri
    adı üstünde NAKŞİBENDİ!!!!!!

  65. 65 ahmed selçuk Oct 15th, 2009 at 1:17 pm

    s.aleyküm müslümanlar tartışmaya gerek yoktur mevla teala elbet nurunu tamamlayacktır… ismailaÄŸaya baÄŸlı olan müridlere sözzüm sizler ne kadar ÅŸanslısınız bu yol ariflerin yoludur kıymetini bilin rabbim afendi hz. saglıklı nice ömürler nasip etsin bende askerden sonra medreseye geçip ilim taleb edecegim inÅŸaALLAH HAYDİ SELAMETLE EGER BİR sıkıntısı olan varsa msnemi ekleyebilir baybyface88@hotmail.com ….

  66. 66 huzur islamda Nov 3rd, 2009 at 8:21 pm

    selam kardeslerim!!
    yorum yapmadan once bi bakin bu kardeslerim neler yapiyor arastirin gidin dinleyin..ve ondan sonra dusunceleriniz degismesse yazin ..hersey temelden geliyor aileden aileden cahil anne babalarin yetistirdikleri evlatlar bunlar ah ah zaman ……ne haldeyiz..ayrica bu cemaate girmem icin bana yardimci olursaniz sevinirim..

  67. 67 ahmet cengiz Nov 4th, 2009 at 5:45 pm

    Peygamber bile kendini sizin bu adamları yücelttiğiniz kadar yüceltmemiştir.cemaat tarikat tamamen ekonomik bir işleyişe sahip nurcular ismail ağa cemaati hepsi aynı.sibel yıldız bir yorum yapmış altına arkadaş gerizekalı diye başlamış.siz busunuz işte fikirlere düşüncelere hiç saygınız yok hepiniz cehennemin en dibinde yanacaksınız inşallah çünkü en değerli şeyi beyninizi kullanmıyor düşünmüyorsunuz.insan düşündükçe yücelir itaat ettikçe düşünmeden biat ettikçe küçülür.ama liderinize helal olsun altında son model mersedesle 5-10 korumayla dolaşıyo.sizde efendimiz diye sürünüyosunuz.

  68. 68 mustafa Dec 19th, 2009 at 7:04 pm

    s.aleyküm arkadaÅŸlar ben ismailaÄŸa cemaatinin insanlığa çok yararlı olduÄŸunu düşünmekle birlikte bazı ÅŸeyleride öğrenmek istiyorum.mahmut efendi nasıl ÅŸeyh olmuÅŸ ki bu zat ların 4 aÅŸamayı geçenlerin Allah ında izniyle ölülerle bile görüştüğü onları misafir ettikleri söyleniyor.ben bunu ilk duydugumda çok ÅŸaşırdım ama inandımda çünkü her sözüne çok inandığım ismailaÄŸa cemaatine baÄŸlı bir arkadaşımdan öğrendim bu bilgiyi ve daha nicelerini.Allah bu mesajıma cevap verecek olandan Allah tüm din kardeÅŸlerimden razı olsun…

  69. 69 celaleddin Jan 3rd, 2010 at 4:50 pm

    ALLAHIM SIZLERDEN RAZI OLSUN

  70. 70 makbule Jan 9th, 2010 at 1:16 pm

    selamun aleyküm allahın selamı rahmeti siz salik kulların üzerine olsun.ben 14 yaşındayım bundan 1,5 sene önce eteği diz kapaklarının üstünde dünyaya çok önem veren biriydim hamdolsun rabbime mevla bana efendi hz ne bağlı çok maneviyatlı sabahtan akşama kadar emri bil maruf nehyilanil münker yapan hafızı kelam 40 yaşlarında bir hoca nasip etti örtündüm ve hamdolsun hakkıyla örtünememde elimden geldiği kadar bol ve siyah giyinmeye çalıştım ibadet ediyordum ama adet olduğu için değil emir olduğunu bildiğim için ve büyük bir huşu içinde zevk alarak inanın hiç bunalmıyordum örtümden siyahlar ağustosun o sıcak günlerinde beni hiç bunaltmıyordu gurur demek istemiyorum çünkü hoş bir tabir değil öyle onurlanarak yürüyordumki ve efendi hzlerinin feyizi ile sadece 3.5 aylık bir sohbetle oldu tabiikide yaradanın cemaate ihtiyacı yok o kadiri mutlak allah zatı pak zatı subhandır peki peygamberimiz bile vasıtasız allaha ulaşamadı cibril a.s ın vasıtasıyla allaha ulaştı yüzeysel din yaşamayalım bir insanın allahın cemaline mürşitsiz ulaşabilmesi için 400 sene riyasız dünyanın bir saniye aklına gelmeden hiç kalkmadan ibadet etmesi gerekiyor 400 sene ömrümüz var mı olsa bile bizim gibi gaflet deryasında yüzen beşerlerde bunu yapacak güç var mı yaptık diyelim bocalar o zikrin içinde belkide yanlışlarımızdan dolayı helak oluruz kafamdan uydurmadım bunları bu günahların içinde şuanda başımıza taş yağmıyorsa onların hürmetine.eğer burda konu ismailağa ve nakşibendi ise cemaat sadece cüpbeli sarıklıdan ibaret değil her türden insan var öncelikle derin bir islam ahlakı mevcud zorla birşey yaptırıldığıda yok resmen bir ayakları bu dünyada öbür ayakları ahirette iman neşesinin tazelendiği ve doruğa ulaştığı nokta kıldığınız namazlarınızda size dünyayı unutturan nokta efendi hz devlete aykırı birşey yapılmasını kesinlikle yasaklamıştır atatürk mü inanın allah ne kadar seviyorsa bizde o kadar seviyoruzdan hariç birşey duymadım ve hatta büyük hocalarımızdan atatürkün o devirde islamı yaymak için elmalılı hamdi yazır efendiye tefsir kitabı yapmak için parasal destekte bulunduğunu sıksık duymuşumdur kul hakkına riayet çok önemlidir.efendi hz bir bugün seyahate çıktıklarında arabada çok susadığını ve ayrandan bir bardak içmek istediğini söyler.arabada bardak olmadığını gören müritlerde yan arabadan bardak isterler istanbula geri dönerken efendi hz bardağın verilip verilmediğini sorunca müritler zaten bardak plastikdi efendi hz der sultanımız kul hakkından korktuğundan dolayı şöforün söylediğine göre 50 km gidilmiş yolu geri dönerek bardağı verir. işte efendi hz böyle biri yüzünü görmek daha nasip olmadı ama cemaate mensup olan kişiler hepsi ehli sünnete tam teslim olmuş kişiler annelerin çocuklara hitapları çok güzel efendisiyle hanımı arasındaki saygı bazı kendini bilmezlerin örümcek kafalılar diye adlandırdıkları o tertemiz insanlar dünyevi olsun islamı aykırı olmayan her türlü ilimdende haberdarlar. ben dua ediyorum rabbim beni bu cemaatten ayırmasın ve hakkıyla omlara ilhak olmayı nasip etsin.her kşi tanımaz onları çünkü pahalı mücevherdirler son olarak şunu söylemek istiyorum şeriat allahın hazinesi tarikat ise anahtarıdır selam ve dua ile

  71. 71 makbule Jan 9th, 2010 at 7:16 pm

    veselam rabbim ismailağacıların hepsine ve ümmete yardım etsin

  72. 72 makbule Jan 9th, 2010 at 7:18 pm

    birde ismailağa cemaatinin şu özelliği vardır cennette gözleri yoktur biliyormusunuz sadece yaradanın cemalini isterler

  73. 73 aslan Jan 15th, 2010 at 7:04 pm

    arkadaÅŸlar tasavvuf edbiyatı 10. sınıf edebiyatında önemli bir konudur. bu cemaatlerde tasavvuf kültürünün devamıdır sanırım.tasavvuf kültüründe amaç dünya mallarından elini eteÄŸini çekip Allah’a daha da yakınlaÅŸmak ve insan-ı kamil olmaktır.fakat bu cemaatler nedense hep laikliÄŸin,cumhuriyetin ve Atatürkün düşmanı gibi gösteriliyor yada belkide gerçkten öyleler..iÅŸte ben buna çok karşıyım. ÅŸunu unutmayalım ki ÅŸuan bağımsız bir ülkede özgürce yaşıyorsak, cemaatler,dernekler kurabiliyorsak,rahatlıkla “ben bağımsızım” diyorsak bunu (tabiki Allah’ın yardımyla) kurtuluÅŸ savaşını baÅŸlatan, halkı bu konuda teÅŸvik eden Atatürk’e borçluyuz.bana göre Atatürk’ü ve cumhuriyeti reddetmek büyük yanlıştır.

  74. 74 ibrahim Jan 22nd, 2010 at 5:16 pm

    Selamun Aleykum..

    Mevla Efendi hz. lerine saÄŸlık sıhhat afiyet ihsan eylesin. bizi ondan onu bizden ayırmasın. o resulullah sallallahu aleyhivesselemin bütün sünnetlerini yerine getirdi ve getirmemizi bizden istedi. Tek istediÄŸi dini mubin islamın yaÅŸanması allah Celle celaluhunun emirleri yasakları ve peygamber efendimiz muhammed sallahu teala aleyhivessellemin sünnetine uymamız yaÅŸamamız hayatımıza tadbik etmemiz ve aile eÅŸ akraba ve yakın doslarımıza aktarmamızdır.yoksa kendisinin buyurdugu üzere eÄŸlence rahatlık zevk cennettedir.Allahu teala ve tekaddes hazretleri bizlerin gnahlarını bağışlasın.Amin Peygamber efendimiz muhammed mustafa sallalahu teala aleyhi vessellemin ÅŸefaatine nail eylesin Amin. Ve baÅŸta mahmut ustaosmanoÄŸlu efendi hazretleri olmak üzere bütün evliyaullahında bizleri ahiret kardeÅŸliÄŸine kabul etsin.Amin. Ya muin Vesselam … Herkeze selamlarımı sunar dualarınızda bu fakiride eklemek ümidiyle allahın rahmeti ve bereketi üzerinize olsun. Selamun Aleyküm.. El-fakir ibrahim Arapça…gaferallahu teala minkülli zenbin.. Amin.

  75. 75 fahrettin ÅŸen Jan 27th, 2010 at 4:13 pm

    selamüaleyküm ümmeti muhammet kardeÅŸlerimiz kendilerini öğle bir kaptırmışlarki yollarının nereye kitiyini bilmeden.artık ÅŸeytana gerek yok onlar ÅŸeytanın yerini almış .600sene kuranla ,sünnetle,ilimle,ÅŸeriyatla hük etmiÅŸ osmanlı devleti bunun gibi kendini blmez kiÅŸilertarafından yıkılmadımı.ama asıl suç anne ve babalarda bir sübaneke öğretmekle her ÅŸey btmiyor allah(c.c)nun kutreti o katar büyük’ki bizim beÄŸnimiz bunların hepsini almaya yetmez ama dinimize brazda önem versek herÅŸeyin nasıl deÄŸiÅŸtiyini anlarsınız.allah(c.c)peygamber(s.a)efendimiz ve allah(c.c) ylundan koÅŸan tüm büyüklerden bizleri ayırmasın alla(c.c)emanet olun

  76. 76 özlemşen Jan 28th, 2010 at 1:55 pm

    sen haddinibil ahmet cengiz efendi babama uzanan o dilini boynuna kıravat diye hani namıdiyer medeniyet yuları niyetine takarım hattinibil adam ol senve seningibikendini bilmezler dinimizi okadar yobazbir halegetirdinizki peygamber efendimizin hangi sünnetini hangi emrini yerinegetirdin nesinianlayıp uyguladında nesine itiraz ediyorsun allah senve seningibilere hidayetnasip etsin

  77. 77 mehmetali Jan 29th, 2010 at 12:42 am

    ocam s.a, biz işyerinde birkac arkadaş namaz kılıyoruz yeni başladık 4 ay kadar oldu cemaatle namaz nasıl kılınır öğrenmek istiyorum teşekürler.

  78. 78 hakan Jan 31st, 2010 at 5:56 pm

    S.A ARKADAŞLAR DOĞRUSU BEN BİR ÇOK CEMAAT BİLİYORUM AMA HİÇ BİRİNE GİTMEDİM BURASI ÇOK DİKKATİMİ ÇEKTİ HER İSTEYEN BU CEMAATE GİREBİLİYORMU ALLAH TÜM MÜSLÜMANLARIN YAR VE YARDIMCISI OLSUN

  79. 79 cem Feb 4th, 2010 at 3:14 pm

    Peygamberler insanlara sevgiyi,ahlakı,putların esaretinden kurtarak insanlara özgürlüğü sunmuÅŸtur.ama insanoÄŸlu özgür olmaya alışkın deÄŸildir.onlaraı herzamn yönlendiricek birilerine ihtiyaç duyarlar.doÄŸru bu yanlış bu gibi..peygamberler öldükten sonra hiçbir meshep çıkasa onlarda aralarında tarikatlere bölünmese insan oÄŸlu karamsarlık içinde yüzer onlara verilen bu özgürlüğü kabulenemezlerdi.zaten böyle yaparakta bu tarz ÅŸeyleri çıkardılar ortaya.kendi özgür sewgilerini eleriyle emanet ettiler.asırlarca bu yönlendirici guruplar insana inancı aşılamışlaar ama bunun yanıda da insanı sömürmüşlerdir.sömürücelere .(ör:engizisyondur).yürekten inananlar sinmiÅŸ sessiz kalmıştır.sessizce konuÅŸmuÅŸ anlatmışlardır.ama birgün insanların kurtulucağına inanıyorum.”herkesin kendini herkese karşı suçlu hisedeceÄŸini”anlıycak insanlar.ozmn taritlrdeki insanlarda,mini etekleriyle dolaşıp çağın uydurma görseliÄŸinde kaybolan bir kızda.bütün aşırı uçlardakiler,sade insanlar,herkes birbirine sarılıp afdileyecektir…

  80. 80 muratcskn Feb 10th, 2010 at 12:03 am

    LAN ÅžU LAİKLİK DİENLER VARYA ONLARA SESLENİYORUM..MAHÅžER GÜNÜ ALLAHIN HUZURUNDA EY KULUM SEN NİYE ÜNİVERSİTEDE BAÅžINI KAPATMADIN DİYE SORUNCA DİREK VEBAL LAİKLİĞİN KURUCULARINA BİNECEK…
    BAZI ARKADAŞLAR VAR LİDERE NE GEREK DİYEN..
    SEN KOYUNSUN VE AHİR ZAMANDASIN İNAN ÇOK ZOR ZAMANDASIN..RESMEN DİN KARŞITI KOMÜNİZM KAFALARINA YERLEŞMİŞ KİŞİLER VAR.. SENİ GÜDECEK BİR ÇOBAN NE İYİ OLURDU DEĞİLMİ?

  81. 81 mahmudum Feb 15th, 2010 at 9:42 am

    denizliden kımse var mı ismail aga cematınden arkadaşlar cevap beklıyorum

  82. 82 CEM Feb 17th, 2010 at 11:13 pm

    MERAK EDİYORUM!ACABA SEN HİÇ DÜŞÜNMEDİN Mİ YA ALLAH BANA SORMAZ MI?”EY KULUM SEN NEDEN İNSANLARI HAKİR GÖRDÜN,EY KULUM SEN KENDİNİ NE SANSDINDA BUKADAR AYRI TUTTUN DİĞER KULLARIMDAN KENDİNİ.”BELKİ BAÄžIRIR HİDDETLENİR SESİNİYÜKSELTİR O ANDA BELKİ SEN GÜÇTEN KESİLİRSİN BAYILICAK GİBİŞ OLURSU O ZAMAN VE DERKİ SANA”EY KULUM SANA KİM HAK VERDİ BÖYLE DAVRAN,BÖYLE DÜŞÜN İNSANLAR İÇİN”.

  83. 83 SON Feb 19th, 2010 at 7:24 pm

    SELAMIN ALEYKUM ARKADASLAR

    BİR KAÇ ARKADASIN BEYNİ YIKANMIS YORUMLARDAN ANLASILIYOR

    ÖNCELİK VEYSEL KARDEŞİMİZE

    SEVGİLİ VEYSEL YAZDIGINA GÖRE GEREKİRSE PEYGAMBER(s.a.v) EFENDİMİZİN YASADIGI DÖNEMDE GİYİLEN KIYAFETLER CÜPPE(VS) GİYELİM DİYORSUN AZİZ KİTABIMIZ KUR’AN-I KERİMDE BİZE COCUKLARINIZI GELECEK CAGA GÖRE YETİŞTİRİN YAZAR BU SÖYLEDİGİN KUR’AN-I KERİME AYKIRI BİR SEY AYPMAK İSTİYORSAN ABSKASININ LAFIYLA DİEL KUR’AN-I KERİMİ OKUYARAK GELİN

    SİMDİDE MURATCSKN KARDEŞİMİZE Bİ DEYİNELİM

    1. Sİ LAN GİBİ İBARELER KİMLE KONUSULURSA KONUSULSUN AYIP HİÇÖ KİMSEYE BÖLE HİTAB EDİLEMEZ SENİN ALDIGIN SAYGI, SEVGİ, GÖRGÜ AHLAKINI PEK İYİ ALMADIGIN BELLİ AYRICA LAİKLİGE LAF ETMİSSİN PEYGAMBER EFENDİMİZ BİLE LAİKTİ ASLA DİNLE DEVLET İŞLERİNİ BİR BİRİNE AKRISTIRMAMISTIR BİRAZ HAYATINI OKUYUN (TARAFSIZCA OKUYUN) AYRICA TÜRBANIN HARAM OLDUGUNU KİM SÖYLEMİŞ KUR’AN-I KERİM Mİ?
    KUR’AN-I KERİM SADECE PEYGAMBER (s.a.v) EHLİBEYTİNDEKİ KADINALRA DEMİŞTİR KENDİNİZİ TANINMAYANA AKDAR ÖRTÜN DİE SİZ KUR’AN-I KERİMİ SAPTIRIYORSUNUZ

    SAYGILAR

  84. 84 aslanc Feb 22nd, 2010 at 5:23 pm

    LaikliÄŸi savunanlara hep “beyni yıkanmış, kominist, günahkar” gibi ifadeler kullanmış..çok yazık.. kimin beynin yıkandığı çok belli..tam zıttı olduÄŸunuz laiklik ve cumhuriyet olmasa bu özgürlükler, dilediÄŸinizi yapma, dernekler kurma gibi ÅŸeylerin hangi birini yapabilirdiniz çok merak ediyorum.. Ama eÄŸer ÅŸeriat bi gün türkiye ye gelirse o zaman anlarsınız cumhuriyetin kıymetini..anlarsınız ama artık geçimÅŸtir herÅŸey..

  85. 85 makbule Mar 26th, 2010 at 7:07 pm

    o allah gafurdur rahimdir ya mugallibel gulub sebbit kalbi ala dinike ve taatikel islam

  86. 86 özlem69 Mar 29th, 2010 at 6:42 pm

    Az kaldı, az.. çok arayacaksınız bu ibadetlerinizi.. bu inançtaki özgürlüğünüzü.. siz daha Atatürk’ü kötüleyin.. Åžimdiye.. hepimiz empeyalistlerin emri altında onlara hizmet ediyor olacaktık.. Ama bu gidiÅŸle olur. Çünkü zaten bizim birbirimizle didiÅŸmemize içten içte seviniyorlar.. Ne zaman ortalık savaÅŸ alanına dönüşecek, o zaman onlar da en zayıf anımızda bizi yiyecek ! Görmüyorsunuz bunları deÄŸil mi? Bekliyorlar, hep bekliyorlar. Laik olmayan Osmanlı mı kurtardı bizi düşmandan.. Yazıktır yazık.. Kimse ÅŸunu unutmasın! TEK GERÇEK VAR : TÜRKE TÜRKTEN BAÅžKA DOST YOK ! Bu hep böyle.

  87. 87 kaf ve kef Apr 2nd, 2010 at 7:35 am

    s.a din kardeslerm bu laik olan insanlar acep öldügü zaman nasıl sorgulancagını biliyomu.takmıslar sakal ve cübbeye peygaberimiz asv takım elbiselimiydi tögbe hasa.nese aeo

  88. 88 özlem69 Apr 6th, 2010 at 10:08 am

    O zamanlar takım elbise mi vardı? Ben ne diyorum, sen ne diyorsun? O zaman araba mı vardı? Binme o zaman gavur icadı madem… Bilgisayar kullanıyorsun. Kullanma , Gaavur icadı.. tögbe hasa.nese aeo ( ne demekse? )

Cevap Yaz!




Son Eklenenler

RSS

Kategoriler



Veri Tabanları



Arsiv








website counter